Sayangku semua

Saturday 26 October 2013

musim exam pun gatai lagi nak update belog lahai

Assalamualaikum. Hihi. Lama tak jenguk sini.

Sibuk, okay. Sibuk! Sibuk dengan game, dengan SMU nya lagi, Runningman, and bla bla bla.

Entah kenapa tahun ni rasa macam tak bersemangat gila nak belajar. Apatah lagi menghafal. yang aku tahu... GAME, FB, TWITTER, TUMBLR, RUNNINGMAN, GOOD DOCTOR and so on. Pemalas tahap cipan.

sebab tulah nak update blog pun macam malas je. benda2 yang lagha ni memang kencang siket. kan? hehe. macamlah blog ni tak lagha.

sebenarnya, tujuan aku nak update blog ni nak luahkan perasaan. ceh! bunyik macam banyak sangat masalah aku. takdelah, ada certain subjek SMU tu yang bikin aku gabra semacam. macamana kalau aku tak mumtaz weh? Huaaa. T_T Camana nak jawab kat mak kalau result tak seperti yang diharapkan. Setakat hari ni pun masih ada enam paper yang masih berbaki.

hmmm, dah lah. malas dah nak menaip. tadi rasa banyak sangat nak curah kat sini... tapi, blank. sebabnya, tak solat asar lagi. k, k. buat tambah dosa je solat lambat-lambat nih. k, bye. Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment