Sayangku semua

Sunday 10 March 2013

Rindu bloooooooooog

Assalamualaikum.

Phewww. *kesat dahi* Lama gila kot tak hupdate belog neh! Miss you so much muah muah. Haiya! Hari ni baru hari Ahad tapi dah rasa penat. Sebab? Lupa nak makan semalam dan semestinya orang yang gastrik aku ni diserang dengan penyakit tu. Penyakit eh? Sukatilah apa-apa pun. Hmph!

Err, eh? Dah pukul 10 lebih? Kay, dengan bangganya aku nak announce yang hari Khamis ni exam. Ya, ya. Aku tahu. Akulah pelajar paling bagus kat dalam dunia ni. (ceh!) Orang lain menghadap buku tapi aku menghadap belog yang ku chentai dan ku sayangi ini!

Iron baju tak lagi.
Hafal benda yang sepatutnya aku hafal untuk exam pun belum start lagi.
Simpan buku pun tak lagi.
Dan mungkin banyak lagi perkataan 'tak lagi' yang aku mungkin sebut. Hailaaa. (tak baik mengeluh!)

Oh ya! Hari Khamis, Jumaat dan Sabtu, Syida ada datang rumah aku. Time aku baru masuk bilik, dia tetiba buat muka serius.

"Zati, aku nak tanya kau something ni."

"Hah, apa?"

"Benda serius ni!"

Aku dah berdebar. Pehal pulak tetiba nak buat saspen ni?
"Apa?"

"Ko baru lepas bertunang ke?"

Aku pun macam... "Woi, mana ada! Memandai aje! Ingatkan apalah tadi!"

"Taklah, baju dalam almari kau ni macam baju bertunang. Lawa sangat."

*dialog ada yang diubah sebab lupa ayat sebenar*

Dia tunjuk baju mak aku yang memang glam and gojes tu kat aku. Huh. Aku boleh tarik nafas lega lah sebab ingatkan dia nak tanya benda pelik-pelik tadi. Pheeew.

Kay lah korang. Niat aku menghadap laptop ni bukannya nak mengonline sebenarnya. Kbye. Sayang korang! Kiss sikeeeet. *Muahhh* Assalamualaikum.


// 9 tahun mencari Umar (Pergh, tetibaaaaaaa)

No comments:

Post a Comment