Sayangku semua

Sunday 17 February 2013

Kesian plus padan muka!

Assalamualaikum.

Meh rapat-rapat. Nak share satu story pasal adik aku. Haha.

Macam biasa, setiap kali cuti atau hujung minggu, mesti adik lelaki yang kedua aku akan ke rumah mak ngah. Semalam, time dia balik tu, aku dapat rasakan kepelikan pada wajahnya. *ayat skema* Muka dia nampak muram *ceh!* dan senyap aje. Macam ada masalah. (prihatin tak aku?)

Selang lima minit lepas tu, aku nampak muka dia cam pelik je. Sebelah mukanya 'nnelah' bak kata orang Kelantan. (tercalar lah tu) Then aku tanya, kenapa boleh jadi macam tu. Alkisahnya, dia kayuh basikal. Termasuk dalam lubang. Jatuh. Sebelah muka hilang ke-handsome-an. Aku gelak je bila mak aku cerita. Ya, aku tahu. Akulah kakak yang paling baik dalam dunia. Hahaha.


Nah, gambar muka terbaru dia. 

Bila aku cakap nak masukkan cerita dia dalam blog ni, terus dia posing. Dia pun cakap "Glamer lah aku lepas ni." Aku senyum je. Dalam hati 'macamlah along kau ni banyak follower sangat sampai kau nak glamer'. Haha.

Gambar poyo macho. Hmph!

K lah. That all for today. Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment