Sayangku semua

Thursday 2 May 2013

I'm back!

Assalamualaikum. Hamboi! Haha. Seriously, blog ni sepatutnya aku deactived kan sebab memang jarang aku nak update. Nak update je, jenguk tu dah biasa. Hehe. Mian, mian dan mian.

Niat dihati memang teringin sangat nak update blog yang takde follower ni. Bhahaha. Biasalah dua tiga minggu ni aku sibuk dengan Running Man. (bukannya sibuk dengan buku) XD So, aku pun sanggup ketepikan kau wahai blog yang kuchentai ini. Haha

Hmm, mesti tiap kali aku update aje, tarikh tu mesti dekat dengan tarikh exam. Ya,ya. Aku tahu. Aku sangat pandai mencari masa. Haha. Eh, perasan tak? Perasan tak? Lagi 3 hari lagi nak mengundi. Hopefully, negara kita ni diperintah oleh orang yang adil lagi memerintah dengan syariat Islam. Hehe. Dalam ke tidak maksudnya? XP

Okaylah, guys. Otak beku tak tau tajuk apa yang nak diperkatakan lagi. Huhu. Jaga diri ya semua? Exam tinggal dua tiga empat hari lagi. So, hadap buku bebanyak. Bukan buku yang hadap korang. Make sure kita dapat 6 Mumtaz ke atas eh? Ameen. InsyaAllah. Klah, aku undur diri dulu. Huhu. Bye. Annyeong! Assalamualaikum. :)

Haa, ni ada satu quote yang aku jumpa kat tumblr. Sila hayati betul-betul eh?



No comments:

Post a Comment