Sayangku semua

Wednesday 28 November 2012

Bertemu Kembaliiiiii

Assalamualaikum. Hai stalker. (Jangan bagitau yang aku ni perasan sebab aku sedar aku perasan.)


Hmm, lama gilee tak update blog ni. Dah berhabuk dah haa.

Oh, last week punya week.. Aku pergi holiday kat Kedah. Stay kat rumah Syida. Untuk dua minggu.
Pergi resort yang ada swimming pool laa, pergi Wang Kelian shopping sabun. Ngahaha. Pergi Muzium Padi. Buat coklat untuk hantaran. Masak nasi ayam bersama mama Syida. Khatamkan novel. Berkenalan dengan family Syida. Bertemu face to face dengan abang Syida. Haha. Ayat dah masuk zon gatal. Teeeeeeet.

Sambung lagiii...
Pergi kenduri yang agak grand (sebab buat kat dewan haha). Dapat sepasang baju kurung dan tudung yang mama Syida buatkan and banyaaaaaaaaaaaaak lagi benda yang best selama aku ke sana.

Kalau nak story satu persatu memang aku pun dah lupaaa.

Haaa. Korang tak perasan ke yang entry aku ni banyak yang menarik. Bukan menarik yang tuuuu. Cuma menarik huruf vokal tuuu. Aku pun tak tau apa motif aku buat macam tu. huhu.

Malas la nak duduk sini lama-lama. Kbye. Gamba ke Kedah malas lagi nak upload. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment