Sayangku semua

Tuesday 3 June 2014

I hate myself when this happen

Assalamualaikum.

Tajuk macam hape je. Tapi nak buat macamana. huhuhu... memang aku benci perasaan aku bila terlalu obses dengan satu nama ni. *nangis*

UMAR.

Ceh. Aku tak ingat bila aku start minat nama Umar ni. Nama je tau... bukan orang yang bernama Umar. Yang aku pasti, aku suka nama tu sebab unik dan rasa macam sweet bila sebut. umar... umar... umar... haha. okey, jelas obsesnya disitu.

Kalau boleh, nak aje aku heboh satu dunia yang aku ni minat gila nak mati so, no one boleh ambik dia daripada aku. haha. tapi sayang, ada jugak orang yang berminat ambik nama Umar aku untuk jadi hero novel dia. dan kesannya, aku meroyan kat sini menangis pilu.  haha. over.

Benci betullah perasaan ni. Sebab tu kot, cg tuisyen aku cakap otak jadi bengong bila baca novel. haha. sudah jelas terbukti. main sengih sorang-sorang mungkin mak aku tak teragak-agak nak hantar aku pergi USM tingkat lima.

The way penulis describe Umar tu, sebijik macam apa yang aku idamkan pasal Umar. Lesung pipit, sweet. Pemaluuu... aduh, stress! Penulis buat lagi ramai yang minat Umar lepas ni. Ohhhh, dead!

*pengsan*

No comments:

Post a Comment