Sayangku semua

Monday 1 July 2013

Meh nak promote sikeeeet

Assalamualaikum.

Haiiiiiiiiiiiiiiiiii! Pergh, gila lama tak jenguk blog ni. Rindu, beb! :P

Okey, okey. Berbalik kepada tajuk. Hari ni, aku nak promote satu drama. Best wooo. At first aku jumpa drama ni kat YouTube. Bila nampak muka Jun Hyung terpampang terus aku tekan. And whattttttt? Dia berlakon drama niiiiiiiii

Reason kenapa aku macam excited gila dgn cerita ni :

1. Ofkoslah sebab ada Jun Hyung. Hensem dia dalam drama ni. Oppss lupa, drama yang aku maksudkan adalah, MONSTAR!!!





Sori, kualiti gambar hampeh siket.

Hero dah okay, handsome sempurna. Cuma heroin cam errr siket. Jeles? Errr, kot. *cough*

2. Kenapa aku suka drama ni? Sebab diorang cerita pasal budak sekolah. Macam sikit sangat drama pasal budak sekolah ni, kan? First drama yang aku berkenan pasal pelajar sekolah pun cerita School 2013. Dah bosan sangat dengan cerita orang tua ni. Pfftt, gaya aku cakap macam budak bajet muda aje.

Errr. just two reason? So, what?! :P kalau nak reason lain, buat lah reason sendiri. Humph *hentak kaki*

And that's it. Aku harap nafsu K-Pop aku ni berhenti dalam masa seminggu ni. Nak fokus untuk bulan Ramadhan pulak. Aku tak nak disebabkan benda yang lagha ni terus menghanyutkan aku. :'( *bajet sedih.

Klah, klah. Penat membebel. Kbye. Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment