Sayangku semua

Friday 18 January 2013

I love haters

Assalamualaikum guys!

Pergh, lama betul aku nak update blog ni. Kan? Kan? Kan? Lepas tu, bila update pulak, pendek semacam aje. Sebab tulah followers pun seciput aje. Haha. Kita tak mengejar populariti.

Okeylah. Kita update ni pun sebab kita rindu kat blog ni aje. Apa? Tak rindu? Yalah, siapalah kita dihati blog yang berwarna biru ni kan? Huhuhu. *gediks.

I LOVE HATERS.
Mesti pelikkan? Kalau korang perasan, kat Tuan Punya Blog pun ada aku letak I love haters kat situ. Kenapa? Tunggulah kejap. Tak menyempat!

Kenapa saya cinta kasih sayang muah muah kat Haters?
Sebab haters telah membuka mata saya untuk terus memperbaiki diri. Walaupun kita mungkin tahu, atau kita mungkin tak tak tahu siapa haters kita tu. Betul tak?

Sebenarnya,
haters yang tidak diketahui lebih menyakitkan daripada haters yang terzahir kita lihat.
Kenapa? Sabar sayang, tak menyempat tau!

Haters yang tidak diketahui ni kadang-kadang adalah someone yang sangat rapat dengan kita dan kita langsung tak syak yang dia memang bencikan kita. Betul! Saya tak tipu. Sebab benda ni dah pernah terjadi pada saya. Sakit tu memang sakit. Tapi, perkara tu memang harus kita telan. Ingat! Setiap perbuatan kita, orang akan tengok dan orang akan nilai. Walaupun someone tu pernah rapat dengan kita, tak mustahil dia akan jadi musuh dalam selimut kita. Selimut? Errr.. -.-'

Okey, the moral of the story... Jangan nak rasa down sangat bila semua orang benci kita. Kita bukan hidup sebab HATERS tapi kita hidup sebab Allah. Kalau kita dah set dalam kepala yang Allah ada dimana-mana untuk membantu kita, InsyaAllah hidup kita lebih tenang dan aman.

Hmm, okaylah. Adik aku dah desperated sangat nak guna laptop. Bising betul. Anyway, ingat tau! Haters bukan TUHAN! Haters is not the one that give you live! Assalamualaikum!


LOVE YOU ALL HATERS!

No comments:

Post a Comment